Good To Great

de Collins, Jim

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't is a management book by James C. Collins that aims to describe how companies transition from being average companies to great companies and how companies can fail to make the transition. "Greatness" is defined as financial performance several multiples better than the market average over a sustained period of time.

Reseñas

¡Reseña este libro y entrarás en un sorteo para ganar $50!

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Good to Great

de Jim Collins

Estado
New
Estado de la sobrecubierta
New
Published
October 16, 2001
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Alden, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.32

Mostrar detalles

Descripción:
New
Precio
EUR 12.32
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Baltimore, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.59

Mostrar detalles

Descripción:
HarperBusiness, 2001. Nice copy with dust jacket. Just minor shelfwear. Pages of text are clean, bright and free of markings. Binding is tight and secure. ***Shipped within 24 hours from the beautiful Baltimore inner harbor area. First class service; accurate descriptions. Most items packed in boxes, not envelopes.***. Hard Cover. Very Good/Very Good.
Precio
EUR 7.59
Good to Great
Más fotos

Good to Great

de Jim Collins

Estado
New
Published
2001
ISBN
9780712676090
Cantidad disponible
1
Librería
Gurugram, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.18

Mostrar detalles

Descripción:
Rigorously supported by evidence, his findings are surprising - at times even shocking - to the modern mind. Good to Great achieves a rare distinction: a management book full of vital ideas that reads as well as a fast-paced novel. About the Author: Jim Collins is a student and teacher of what makes great companies tick, and a Socratic advisor to leaders… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 15.18
Good To Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

Good To Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

de Collins, Jim

Estado
Usado - Acceptable
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780712676090
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.64

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Acceptable.
Precio
EUR 3.64
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...and Others Don't

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...and Others Don't

de Collins, Jim

Estado
Usado - Good
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68

Mostrar detalles

Descripción:
Harper Business, 2001. Hardcover. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Used - Good
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.40

Mostrar detalles

Descripción:
HarperBusiness. Used - Good. A sound copy with only light wear. Overall a solid copy at a great price!
Precio
EUR 1.40
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
2001
Encuadernación
ISBN
9780712676090
Cantidad disponible
1
Librería
Newtown, New South Wales, AUS
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.31

Mostrar detalles

Descripción:
London U.K.: Random House, 2001 300 pages. The dust jacket has a little wear. The page edges are lightly tanned. The front endpaper has a bookplate from a previous owner. Books listed here are not stored at the shop. Please contact us if you want to pick up a book from Newtown.. Hardcover. Very Good/Very Good. Size F:… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 15.31
Good to Great : Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

Good to Great : Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Usado - Good
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers, 2001. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
Good to Great : Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

Good to Great : Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Usado - Good
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers, 2001. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't

de Jim Collins

Estado
New
Edición
1st Edition.
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Leland, North Carolina, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.28

Mostrar detalles

Descripción:
HarperBusiness, 2001 1st Edition.. Hardcover. New.
Precio
EUR 15.28
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't [Hardcover] Jim Collins

de Jim Collins

Estado
Usado - Good
Published
2001-10-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Champaign, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.22

Mostrar detalles

Descripción:
HarperBusiness, 2001-10-16. Hardcover. Good. Mild to moderate shelf/reading wear. Binding good. Orphans Treasure Box sells books to raise money for orphans and vulnerable kids.
Precio
EUR 3.22
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...and Others Don't: 1

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...and Others Don't: 1

de Collins, Jim

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.30

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Good.
Precio
EUR 4.30
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Like New
Estado de la sobrecubierta
Like New
Published
2001-10-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Naperville, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.49

Mostrar detalles

Descripción:
HarperBusiness, 2001-10-16. Hardcover. Like New/Like New. Book has slight shelf wear from storage and use; otherwise the book is in excellent condition.
Precio
EUR 8.49
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't

de Jim Collins

Estado
New
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 31.37

Mostrar detalles

Descripción:
New. .
Precio
EUR 31.37
No hay imagen

GOOD TO GREAT: WHY SOME COMPANIE

de Collins, Jim

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Tucker, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.88

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. All orders ship by next business day! This is a used hardcover book. Pages have no markings and has some wear. Dust jacket is included and has wear and small tears. The cover/boards have wear. Has a written personalized note/signature just inside the cover. For USED books, we cannot guarantee supplemental materials such as CDs,… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 1.88
No hay imagen

GOOD TO GREAT: WHY SOME COMPANIE

de Collins, Jim

Estado
UsedLikeNew
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Tucker, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.88

Mostrar detalles

Descripción:
UsedLikeNew. All orders ship by next business day! This is a used hardcover book. Book has wear due to handling. Book has no markings on pages. For USED books, we cannot guarantee supplemental materials such as CDs, DVDs, access codes and other materials. We are a small company and very thankful for your business!
Precio
EUR 1.88
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Usado - Acceptable
Published
2001-10-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Houston, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.97

Mostrar detalles

Descripción:
HarperBusiness, 2001-10-16. Hardcover. Acceptable. 97x16x148.
Precio
EUR 4.97
Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...and Others Don't

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap...and Others Don't

de Collins, Jim

Estado
Usado - Good
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68

Mostrar detalles

Descripción:
Harper Business, 2001. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.68
No hay imagen

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't

de Jim Collins

Estado
Usado - Fair Condition
Edición
[ Edition: First ]
ISBN
9780066620992
Cantidad disponible
1
Librería
Blacksburg, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.18

Mostrar detalles

Descripción:
[ Edition: First ]. Fair Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: HarperCollins Pub Date: 10/1/2001 Binding: Hardcover Pages: 320
Precio
EUR 3.18
No hay imagen

Good To Great : Why Some Companies Make The Leap and Others Don't

de Collins, Jim

Estado
Used: Good
Published
0000-00-00
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780712676090
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.11

Mostrar detalles

Descripción:
Random House Business Books, 0000-00-00. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 12.11