Decoding Advertisements

de Williamson, Judith; Williamson, Judith

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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising: 0001 (Open Forum S.)

Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising: 0001 (Open Forum S.)

de Williamson, Judith

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.99

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.99
Decoding Advertisments

Decoding Advertisments

de Williamson, Judith

Estado
Usado - Very Good
Published
1994
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

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Descripción:
Marion Boyars Publishers, 1994. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Williamson, Judith

Estado
Used - Good
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
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EUR 3.86

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Shows some signs of wear but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in… Saber más sobre este artículo
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EUR 3.86
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Williamson, Judith

Estado
Used - Acceptable
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
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Precio
EUR 3.86

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Used - Acceptable. Used - Acceptable. Worn cover. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Ex-library with wear - may contain significant amounts of highlighting and underlining in pen or pencil. Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. 100% money back guarantee. We are a world… Saber más sobre este artículo
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Williamson, Judith

Estado
Used - Acceptable
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.86

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Used - Acceptable. Used - Acceptable. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library with wear and barcode page may have been removed. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom… Saber más sobre este artículo
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EUR 3.86
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Williamson, Judith

Estado
Used - Good
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.86

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Used - Good. Cuts in the cover & pencil/pen inside. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 11.86
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Williamson, Judith

Estado
Used - Good
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.86

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Used - Good. Pencil/pen inside book. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 11.86
Decoding Advertisements

Decoding Advertisements

de Judith Williamson

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.65

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Descripción:
Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; A fascinating account of how the admen achieve their effects.?Stuart Hood This book sets out not simply to criticize advertisements on the grounds of dishonesty and exploitation, but to examine in detail, through over a hundred illustra
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EUR 23.65
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Decoding Advertisements : Ideology and Meaning in Advertising

de Williamson, Judith

Estado
Used - Good
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.91

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Descripción:
Boyars Publishers, Ltd., Marion. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.91
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Judith Williamson

Estado
Usado - Very Good
Published
March 1994
Encuadernación
Paper Back
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Saint Louis, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.60

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Marion Boyars Publishers Ltd, March 1994. Paper Back. Very Good.
Precio
EUR 5.60
Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising: 0001 (Open Forum S.)

Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising: 0001 (Open Forum S.)

de Williamson, Judith

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.99

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 1.99
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising: 0001 (Open Forum S.)

de Williamson, Judith

Estado
Usado
Published
1994
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.37

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Descripción:
Marion Boyars, 1994. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. With usual stamps and markings, In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,350grams, ISBN:9780714526157
Precio
EUR 2.37
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Decoding Advertisements (Ideas in Progress)

de Judith Williamson

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
None
Published
March 1994
Encuadernación
Trade Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Syracuse, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd, March 1994. Trade Paperback. Very Good/None. Inked name on half title page ; Ideas In Progress
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EUR 4.67
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising

de Williamson, Judith

Estado
Usado - Nice copy
Edición
reprint
Published
1990
Cantidad disponible
1
Librería
MELBOURNE, Victoria, AUS
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.26

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Descripción:
London: Marion Boyars, 1990. reprint. Nice copy. small quarto. softback with stiff wrappers 180pp., b/w plates, bibliog., Chapters are: A currency of signs; Signs address somebody; Signs for deciphering: hermeneutics; 'Cooking' nature; Back to nature; Magic; Narrative & history
Precio
EUR 24.26
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising (Open Forum)

de Judith Williamson

Estado
Used; Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 4.26

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Descripción:
Marion Boyars. Paperback. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are… Saber más sobre este artículo
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EUR 4.26
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising (Open Forum)

de Judith Williamson

Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.26

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Marion Boyars. Paperback. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders are shipped… Saber más sobre este artículo
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising: 0001 (Open Forum S.)

de Williamson, Judith

Estado
Usado - Good
Published
22/01/2010 00:00:01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
Bucknell, Shropshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.37

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Descripción:
Marion Boyars, 22/01/2010 00:00:01. paperback. Good. **PAPERBACK**
Precio
EUR 2.37
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising (Open Forum)

de Judith Williamson

Estado
Used; Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.14

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Marion Boyars Publishers Ltd. Paperback. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.14
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising (Open Forum)

de Judith Williamson

Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.14

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.14
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Decoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising (Open Forum)

de Judith Williamson

Estado
Used; Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780714526157
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.14

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Descripción:
Marion Boyars Publishers Ltd. Paperback. Used; Good. Includes Notes and/or Highlights **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
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