Marketing Concepts and Strategies In the Next Decade

de Rodger, Leslie W

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Marketing concepts and strategies in the next decade

de Leslie W Rodger

Estado
Usado - with slight shelf wear
Estado de la sobrecubierta
Very Good with slight shelf wear
Edición
2nd Printing
Published
1974
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470729328
Cantidad disponible
1
Librería
Corinth, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 70.05

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Descripción:
Wiley, 1974. 2nd Printing. Hardcover. with slight shelf wear/Very Good with slight shelf wear. 0x0x0. Ex-college library with usual library features. 2nd Printing, B&R-349
Precio
EUR 70.05
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Marketing Concepts and Strategies in the Next Decade

de Rodger, L. W

Estado
Used - Good
ISBN
9780470729328
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.59

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 12.59
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Marketing Concepts and Strategies in the Next Decade

de Rodger, L. W

Estado
Used - Good
ISBN
9780470729328
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.67