Marketing To Moviegoers

de Robert, Marich-; Robert, Marich-

Includes index.

Reseñas

¡Reseña este libro y entrarás en un sorteo para ganar $50!

Ejemplares disponibles

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics, Third Edition

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics, Third Edition

de Marich, Robert

Estado
Usado - Very Good
Edición
Third Edition
Published
2013
Encuadernación
Soft cover
ISBN
9780809331963
Cantidad disponible
1
Librería
Cadillac, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.33

Mostrar detalles

Descripción:
Southern Illinois University Press, 2013. Third Edition . Soft cover. Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Very light edgewear. Very light wear. Has been stamped with bookstore info on first page.
Precio
EUR 9.33
Marketing to Moviegoers : A Handbook of Strategies and Tactics, Third Edition

Marketing to Moviegoers : A Handbook of Strategies and Tactics, Third Edition

de Robert Marich

Estado
Usado - Acceptable
Published
2013
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780809331963
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.21

Mostrar detalles

Descripción:
Southern Illinois University Press, 2013. Paperback. Acceptable. Disclaimer:A readable copy. All pages are intact, and the cover is intact. Pages can include considerable notes-in pen or highlighter-but the notes cannot obscure the text. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.21
Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics

de Marich, Robert

Estado
Usado - Good
Published
2013
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780809331963
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.21

Mostrar detalles

Descripción:
Southern Illinois University Press, 2013. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.21
Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

de Marich, Robert

Estado
Usado - Very Good
Published
2005
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780240806877
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.65

Mostrar detalles

Descripción:
Focal Press, 2005. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.65
Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

de Marich, Robert

Estado
Like New
Published
2005
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780240806877
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.65

Mostrar detalles

Descripción:
Focal Press, 2005. Paperback. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.65
Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

de Marich, Robert

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780240806877
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.40

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.40
No hay imagen

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics

de Marich, Robert

Estado
Usado - Good
Published
2009
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780809328840
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.60

Mostrar detalles

Descripción:
Southern Illinois University Press, 2009. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.60
No hay imagen

Marketing to Moviegoers : A Handbook of Strategies and Tactics

de Marich, Robert

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780809328840
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.91

Mostrar detalles

Descripción:
Southern Illinois University Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.91
Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics, Third Edition

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics, Third Edition

de Robert Marich

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780809331963
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.16

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. While Hollywood executives spend millions of dollars making movies, even more money is poured into selling those films to the public. In the third edition of his comprehensive guidebook, Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics, veteran film and TV journalist Robert Marich plumbs the depths of the methods used by studios… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 44.16
No hay imagen

Marketing to Moviegoers : A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

de Marich, Robert

Estado
Used - Good
ISBN
9780240806877
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.61

Mostrar detalles

Descripción:
Taylor & Francis Group. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.61
No hay imagen

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

de Marich, Robert

Estado
New
Published
2005-05-02
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780240806877
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 94.91

Mostrar detalles

Descripción:
Focal Press, 2005-05-02. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 94.91
No hay imagen

Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies Used by Major Studios and Independents

de Marich, Robert

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780240806877
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.36

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.36