Measurement In the Social Sciences

de Blalock, Hubert M

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Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies

de Blalock, Hubert M. (editor)

Estado
Usado - Near Fine condition
Edición
First Edition
Published
1974
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Henderson, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.95

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Descripción:
Chicago, Illinois: Aldine Publishing Company, 1974. Near Fine condition. Flat, uncreased spine. Bright and shiny. Corners are NOT bumped. NO owner's name or bookplate. NOT a library discard. NOT a remainder. Pages are clean and unmarked -- apparently seldom, if ever read. NOTE: This is the 1974 first edition with 472 total pages. It is NOTa different… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 41.95
Measurement in the Social Sciences

Measurement in the Social Sciences

de Hubert M. Blalock

Estado
New
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.17

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Descripción:
New. Among the frustrations constantly confronting the social scientist are those associated with the general process of measurement. The importance of good measurement has long been recognized in principle, but it has often been neglected in practice in many of the social sciences. Now that the methodological tools of multivariate analysis, simultaneous-equation estimation, and causal modeling are diffused… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 52.17
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Measurement in the Social Sciences (Observations)

de Blalock, Hubert M.

Estado
UsedGood
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.81

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Descripción:
UsedGood. Cover has some wear, creasing and marks. Creased spine. Front joint is loose. Clean pages.
Precio
EUR 48.81
Measurement in the Social Sciences

Measurement in the Social Sciences

de Hubert M. Blalock

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.97

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Descripción:
Paperback / softback. New. Among the frustrations constantly confronting the social scientist are those associated with the general process of measurement. This book is organized so that, one proceeds from problems of data collection to those of data analysis. It represents a series of studies that are deemed to be crucial for the advancement of social science research.
Precio
EUR 58.97
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Measurement in the Social Sciences

de Hubert M. Blalock

Estado
New
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.58

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Measurement in the Social Sciences.
Precio
EUR 61.58
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Measurement in the Social Sciences (Observations)

de Blalock, Hubert M

Estado
New
Published
1974-06-30
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 119.37

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Descripción:
Routledge, 1974-06-30. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 119.37
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Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies

de Blalock, Hubert M.

Estado
New
Published
1974
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.11

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Descripción:
Aldine De Gruyter, 1974. Paperback. New. 470 pages. 9.10x6.00x1.10 inches.
Precio
EUR 56.11
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Measurement in the social sciences: Theories and strategies

de Blalock, Hubert M

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780333178140
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 62.61

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 62.61
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Measurement in the social sciences: Theories and strategies (Methodological perspectives)

de Hubert M. Blalock Jr.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780202302713
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 118.47

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 118.47
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Measurement in the Social Sciences: Theories and Strategies

de Blalock, Hubert M.

Estado
New
Published
1974
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780202302720
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.74

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Descripción:
Aldine De Gruyter, 1974. Paperback. New. 470 pages. 9.10x6.00x1.10 inches.
Precio
EUR 76.74