Packaged Pleasures

de Cross, Gary S ; Proctor, Robert N

Ejemplares disponibles

Packaged Pleasures: How Technology and Marketing Revolutionized Desire

Packaged Pleasures: How Technology and Marketing Revolutionized Desire

de Cross, Gary S., Proctor, Robert N.

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Edición
First Edition, First Printing
Published
2014
Encuadernación
Hardcover. 352 pp.
ISBN
9780226121277
Cantidad disponible
1
Librería
Sewell, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.47

Mostrar detalles

Descripción:
Book and dust jacket are in fine condition. The image provided is the actual book I'm offering for sale. No markings or damage to any pages. No sunning. No clips. Structure of the book (covers, binding, spine, hinges) is tight and free of damage. Page block is nice and square. Cut pages. Additional… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 21.47
No hay imagen

Packaged Pleasures : How Technology and Marketing Revolutionized Desire

de Proctor, Robert N., Cross, Gary S

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780226121277
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.05

Mostrar detalles

Descripción:
University of Chicago Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.05