The 24-Hour Customer

de Ott, Adrian C

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The 24-Hour Customer
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The 24-Hour Customer

de Ott, Adrian C.

Estado
Usado - Good
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No Jacket
Edición
First
Published
2010
Encuadernación
Paperback
Cantidad disponible
1
Librería
Newton, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.91

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Descripción:
New York: Harper Collins, 2010. 212 pages with some black and white illustrations. Uncorrected proof of first edtion. Light wear to covers, From back: "(The author) explores the economics of time and attention - helping companies understand the Time-Value Tradeoffs and Time-ographics of their customers...Ort argues hat time and technology have changed he competitive landscape… Saber más sobre este artículo
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EUR 14.91
The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C.

Estado
Usado - Good
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.16

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Descripción:
Harper Business, 2010. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.16
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The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C

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Like New
Published
2010-08-10
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
Fairfax Station, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.47

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Descripción:
Harper Business, 2010-08-10. Hardcover. Like New.
Precio
EUR 17.47
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The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C

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Used - Good
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.31

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Descripción:
Harper Business. Used - Good. Bargain book!
Precio
EUR 9.31
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The 24-Hour Customer : New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C

Estado
Used - Good
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.40

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Descripción:
HarperCollins Publishers. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.40
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The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C

Estado
New
Published
2010-08-10
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
Fairfax Station, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.18

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Descripción:
Harper Business, 2010-08-10. Hardcover. New.
Precio
EUR 30.18
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The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C

Estado
New
Published
2010-08-10
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.47

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Descripción:
Harper Business, 2010-08-10. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 73.47
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The 24-Hour Customer: New Rules for Winning in a Time-Starved, Always-Connected Economy

de Ott, Adrian C.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780061798610
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.77

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 47.77