The Napkin, the Melon & the Monkey

de Burke, Barbara J

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The Napkin, the Melon & the Monkey: A Customer Service Fable How to Be Happy and Successful at Work and in Life by Simply Changing Your Mind

de Burke, Barbara J.

Estado
Usado - Near Fine
Estado de la sobrecubierta
No Jacket
Edición
First Edition.
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780974637938
Cantidad disponible
1
Librería
Northfield, Minnesota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.64

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Descripción:
Northfield, Minnesota, U.S.A.: Front Wheel Learning, 2006. Gently bumped. Inscribed by the author on the half title page. Size: 12mo - over 6¾" - 7¾" tall. Inscribed By the Author. First Edition.. Paperback. Near Fine/No Jacket.
Precio
EUR 18.64
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The Napkin, the Melon & the Monkey: A Customer Service Fable: How to Be Happy and Successful at Work and in Life by Simply Changing Your Mind

de Burke, Barbara

Estado
Used: Good
Edición
First Edition
Published
0000-00-00
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780974637938
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.43

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Descripción:
Brand: Front Wheel Learning, 0000-00-00. First Edition. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 14.43