Descripción:
McGraw-Hill. 1995 McGraw-Hill first edition hardback; very good condition, appears unread, with very good unclipped dj; UK dealer, immediate dispatch . Very Good. Hardback. 1st Edition.. 1995.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Forensic Marketing: Optimizing Results from Marketing Communication: The Essential Guide Tapa dura - 1995
de Gavin Barrett
Detalles
- Título Forensic Marketing: Optimizing Results from Marketing Communication: The Essential Guide
- Autor Gavin Barrett
- Encuadernación Tapa dura
- Edición 1st Edition
- Páginas 224
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial McGraw-Hill Companies, Maidenhead
- Fecha de publicación 1995
- ISBN 9780077079000 / 0077079000
- Peso 1.01 libras (0.46 kg)
- Dimensiones 9.22 x 6.16 x 0.71 pulgadas (23.42 x 15.65 x 1.80 cm)
- Library of Congress subjects Advertising, Communication in marketing
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 94042550
- Dewey Decimal Code 658.8
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Forensic Marketing
de Barrett, Gavin
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Very Good
- Edición
- 1st Edition.
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780077079000 / 0077079000
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Boat of Garten, Highland, Highland, United Kingdom
- Precio
-
EUR 3.50EUR 24.91 enviando a USA
Mostrar detalles
Precio
EUR 3.50
EUR 24.91
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Forensic Marketing: Optimizing Results from Marketing Communication : The Essential Guide (Mcgraw-Hill Marketing for Professionals.)
de Gavin Barrett
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780077079000 / 0077079000
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Cleveland, Ohio, United States
- Precio
-
EUR 5.06EUR 4.20 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill, 1995. *Price HAS BEEN REDUCED by 10% until Monday, June 3 (sale item)* 204 pp., hardcover, ex library, else text clean & binding tight. - If you are reading this, this item is actually (physically) in our stock and ready for shipment once ordered. We are not bookjackers. Buyer is responsible for any additional duties, taxes, or fees required by recipient's country.
Precio
EUR 5.06
EUR 4.20
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Forensic Marketing: Optimizing Results from Marketing Communication: The Essential Guide
de Barrett, Gavin
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780077079000 / 0077079000
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Derwood, Maryland, United States
- Precio
-
EUR 26.92EUR 4.66 enviando a USA
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill Companies. 1995. Hard cover. Sewn binding. Paper over boards. 204 p. Marketing for Professionals. Audience: General/trade. . No previous owner's name; clean tight pages, no bent corners; .
Precio
EUR 26.92
EUR 4.66
enviando a USA
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Forensic Marketing: Optimizing Results from Marketing Communication : The Essential Guide (McGraw-Hill Marketing for Professionals.)
de Barrett, Gavin
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780077079000 / 0077079000
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 41.65Envío gratuito a USA
Mostrar detalles
Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.65
Envío gratuito a USA