Descripción:
University of Wisconsin Press, 1992. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions.
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The Commercialization of News in the Nineteenth Century Tapa dura - 1992
de Gerald J. Baldasty
Detalles
- Título The Commercialization of News in the Nineteenth Century
- Autor Gerald J. Baldasty
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 227
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial University of Wisconsin Press, Madison, WI, U.S.A
- Fecha de publicación 1992-11
- ISBN 9780299134006 / 0299134008
- Library of Congress subjects Press - United States - History - 19th, Journalism - Economic aspects - United
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 92010590
- Dewey Decimal Code 071.309
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The Commercialization of News in the Nineteenth Century
de Gerald J. Baldasty
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780299134006 / 0299134008
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
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The Commercialization of News in the Nineteenth Century
de Baldasty, Gerald J.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780299134006 / 0299134008
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