Ir al contenido

How Students Learn: Mathematics in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom Tapa blanda - 2004

de National Research Council; Division of Behavioral and Social Scienc; Committee on How People Learn a Targeted


Detalles

  • Título How Students Learn: Mathematics in the Classroom
  • Autor National Research Council; Division of Behavioral and Social Scienc; Committee on How People Learn a Targeted
  • Encuadernación Tapa blanda
  • Edición Edition Unstated
  • Páginas 272
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial National Academies Press, Washington, DC
  • Fecha de publicación December 28, 2004
  • Ilustrado
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780309089494 / 0309089492
  • Peso 1.28 libras (0.58 kg)
  • Dimensiones 9.98 x 7.14 x 0.7 pulgadas (25.35 x 18.14 x 1.78 cm)
  • Library of Congress subjects Learning, Psychology of, Science - Study and teaching
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004026246
  • Dewey Decimal Code 510.71
Ir arriba
How Students Learn : Mathematics in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn : Mathematics in the Classroom

de Division of Behavioral and Social Sciences and Education Sta, Bransford, John, Donovan, Suzanne, Board on Behavioral, Cognitive, and Sensory Sciences Staff, How People Learn Committee

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.67
Envío gratuito a USA
How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)

de National Research Council, Division of Behavioral and Social Sciences and Education, Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.85
EUR 3.73 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Good. Good condition. With CD! A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.85
EUR 3.73 enviando a USA
How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)

de Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers,Division of Behavioral and Social Sciences and Education,National Research Council

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.89
EUR 3.69 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press, 2005-01-28. Paperback. Good. 1.0000 in x 9.9000 in x 7.0000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.89
EUR 3.69 enviando a USA
How Students Learn : Mathematics in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn : Mathematics in the Classroom

de Division of Behavioral and Social Sciences and Education Sta, Bransford, John, Donovan, Suzanne, Board on Behavioral, Cognitive, and Sensory Sciences Staff, How People Learn Committee

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.48
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.48
Envío gratuito a USA
How Students Learn: Mathematics in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom

de National Research Council; Division of Behavioral and Social Scienc; Committee on How People Learn a Targeted

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press, 2005. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.59
Envío gratuito a USA
How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)

de National Research Council

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used: Good
Edición
Edition Unstated
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.11
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press, 2005-01-28. Edition Unstated. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 8.11
Envío gratuito a USA
How Students Learn: Mathematics in the Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom

de Committee On How People Learn: A Targeted Report For Teachers

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.38
EUR 15.16 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academy Press, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780309089494
Precio
EUR 11.38
EUR 15.16 enviando a USA
How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Mathematics in the Classroom (National Research Council)

de National Research Council

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Used:Good
Edición
Edition Unstated
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.14
Envío gratuito a USA

Mostrar detalles

Descripción:
National Academies Press, 2005-01-28. Edition Unstated. paperback. Used:Good.
Precio
EUR 20.14
Envío gratuito a USA
How Students Learn: Math In The Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Math In The Classroom

de National Research Council

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good Condition
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.42
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Natl Academy Pr, Washington, DC, 2004. Softcover. Good Condition. CD with book The books text appears to be clean. Minor shelf and corner wear. Binding is still in good condition. Scuffing, rubbing, and creasing to the books cover and corners. Sticker on the books Front cover. CD Comes with book. 615 pages. Item Type: CD with book. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Mathematics; Education. ISBN: 0309089492. ISBN/EAN: 9780309089494. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE356450438. . 9780309089494
Precio
EUR 22.42
EUR 5.93 enviando a USA
How Students Learn: Math In The Classroom
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

How Students Learn: Math In The Classroom

de National Research Council

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
Edition Unstated
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780309089494 / 0309089492
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.35
EUR 5.93 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Natl Academy Pr, Washington, DC, 2004. Edition Unstated. Softcover. Very Good Condition. CD with book The books text has some minor markings. Minor shelf and corner wear. Binding is still in good condition. Scuffing and rubbing to the books cover and corners. Sticker on the books Front cover. CD Comes with book. 615 pages. Item Type: CD with book. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Mathematics; Education. ISBN: 0309089492. ISBN/EAN: 9780309089494. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561014626. . 9780309089494
Precio
EUR 23.35
EUR 5.93 enviando a USA