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Creative Placemaking: Research, Theory and Practice Tapa blanda - 2020
de Cara Courage (Editor); Anita McKeown (Editor)
Detalles
- Título Creative Placemaking: Research, Theory and Practice
- Autor Cara Courage (Editor); Anita McKeown (Editor)
- Encuadernación Tapa blanda
- Páginas 240
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge
- Fecha de publicación 2020-06-30
- ISBN 9780367586935 / 0367586932
- Peso 0.76 libras (0.34 kg)
- Dimensiones 9.21 x 6.14 x 0.51 pulgadas (23.39 x 15.60 x 1.30 cm)
- Dewey Decimal Code 700.103
Más ejemplares
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Creative Placemaking: Research, Theory and Practice
de Cara Courage
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780367586935 / 0367586932
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Precio
-
EUR 48.52EUR 11.83 enviando a USA
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Descripción:
Paperback / softback. New. <p></p><p>This book makes a significant contribution to the history of placemaking, presenting grassroots to top-down practices and socially engaged, situated artistic practices and arts-led spatial inquiry that go beyond instrumentalising the arts for development. It opens with the creators of the 2010 White Paper t</p>
Precio
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Creative Placemaking: Research, Theory and Practice
de Courage, Cara (Editor)/ Mckeown, Anita (Editor)
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780367586935 / 0367586932
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 51.55EUR 11.89 enviando a USA
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Descripción:
Taylor & Francis, 2020. Paperback. New. 240 pages. 9.00x6.25x0.50 inches.
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de Cara Courage
- Nuevo
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- 9780367586935 / 0367586932
- Cantidad disponible
- 935
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-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 63.17EUR 9.50 enviando a USA
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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Creative Placemaking: Research, Theory and Practice.
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de Courage, Cara (Editor)/ Mckeown, Anita (Editor)
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- Tapa blanda
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- Nuevo
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780367586935 / 0367586932
- Cantidad disponible
- 2
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-
Exeter, Devon, United Kingdom
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-
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Taylor & Francis, 2020. Paperback. New. 240 pages. 9.00x6.25x0.50 inches.
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