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Big Brands Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way
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Big Brands Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way Tapa dura - 2001

de Jack Trout


Detalles

  • Título Big Brands Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way
  • Autor Jack Trout
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición First Edition
  • Páginas 240
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial John Wiley & Sons, New York
  • Fecha de publicación 2001-09
  • ISBN 9780471414322 / 0471414328
  • Peso 1.11 libras (0.50 kg)
  • Dimensiones 9.32 x 6.54 x 0.89 pulgadas (23.67 x 16.61 x 2.26 cm)
  • Library of Congress subjects Success in business, Competition
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2002265702
  • Dewey Decimal Code 658.827

Acerca del autor

JACK TROUT is President of Trout & Partners, one of the most prestigious marketing firms in the United States, with offices in twelve countries and a client list that includes AT&T, IBM, Merrill Lynch, Southwest Airlines, and other Fortune 500 companies. Recognized as one of the influential gurus of marketing, Trout was the first to popularize the idea of "positioning" products and ideas in the minds of consumers. A sought-after speaker, he is the author of numerous marketing classics, including the bestselling Differentiate or Die (Wiley), Positioning: The Battle for Your Mind, The 22 Immutable Laws of Marketing, and The Power of Simplicity. Please visit Jack Trout at www.troutandpartners.com
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Big Brands, Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way

Big Brands, Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way

de Trout, Jack

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.19
EUR 10.17 enviando a USA

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
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de Jack Trout

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
Mt Prospect, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.20
EUR 3.72 enviando a USA

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Descripción:
Wiley, 2001-09-15. Hardcover. Like New. HARDCOVER, Looks New, Name inside Corner of 1st page otherwise Perfect Shape, 115-108
Precio
EUR 4.20
EUR 3.72 enviando a USA
Big Brands, Big Trouble : Lessons Learned the Hard Way
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Big Brands, Big Trouble : Lessons Learned the Hard Way

de Trout, Jack

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.14
EUR 9.33 enviando a USA

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 5.14
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de Jack Trout

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
YANKTON, South Dakota, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.57
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Descripción:
Wiley, September 2001. Hardcover . Used - Good. Slight wear. May have minor sticker residue or marks or writing. Our service is second to no other seller because we use easy to remove inventory tags and try to ship every day so your book arrives quicker! As a small independent book store in the Midwest we thank you for the support. Satisfaction guaranteed in all transactions. Let us know what we can do to help!
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Big Brands, Big Trouble : Lessons Learned the Hard Way

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de Jack Trout

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
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EUR 5.59
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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2001. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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de Trout, Jack

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Nuevo
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
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EUR 5.59
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John Wiley & Sons, 2001. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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de Trout, Jack

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
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1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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EUR 6.42
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 6.42
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de Trout, Jack

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.42
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.42
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de Trout, Jack

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.59
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 6.59
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de Trout, Jack

  • Usado
  • Tapa dura
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Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471414322 / 0471414328
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.20
EUR 3.27 enviando a USA

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John Wiley & Sons. Used - Very Good. 1st. 2001. Hardcover. Very Good.
Precio
EUR 11.20
EUR 3.27 enviando a USA