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The Observational Research Handbook Tapa dura - 2000 - 1st Edición
de Bill Abrams; American Marketing Association (Joint Author)
Primera línea
Here's a story well known to many market researchers.
Detalles
- Título The Observational Research Handbook
- Autor Bill Abrams; American Marketing Association (Joint Author)
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 277
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial McGraw-Hill Companies, New Delhi
- Fecha de publicación March 1, 2000
- Ilustrado Sí
- ISBN 9780658000737 / 065800073X
- Peso 1.38 libras (0.63 kg)
- Dimensiones 9.3 x 6.31 x 1.05 pulgadas (23.62 x 16.03 x 2.67 cm)
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 99044308
- Dewey Decimal Code 658.834
Más ejemplares
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The Observational Research Handbook: Understanding How Consumers Live With Your Product
de Abrams, Bill
- Usado
- Tapa dura
- Estado
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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The Observational Research Handbook
de Bill Abrams
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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Observational Research Handbook: Understanding How Consumers Live with Your Product
de Abrams, Bill
- Usado
- Bien
- First
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- Edición
- 1
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073x
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- 1
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-
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Observational Research Handbook: Understanding How Consumers Live with Your Product
de Abrams, Bill
- Nuevo
- Tapa dura
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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The Observational Research Handbook
de Bill Abrams
- Usado
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- Usado - Bien
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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- 1
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Seattle, Washington, United States
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- Usado
- Estado
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- ISBN 10 / ISBN 13
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de Abrams, Bill
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- Estado
- Used: Good
- Edición
- 1
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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McGraw-Hill Education, 2000-03-01. 1. hardcover. Used: Good.
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de Abrams, Bill
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Used:Good
- Edición
- 1
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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- 1
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-
HOUSTON, Texas, United States
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McGraw-Hill Education, 2000-03-01. 1. hardcover. Used:Good.
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Observational Research Handbook: Understanding How Consumers Live with Your Product
de Abrams, Bill
- Usado
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- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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Newport Coast, California, United States
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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OBSERVATIONAL RESEARCH HANDBOOK: UNDERSTANDING HOW CONSUMERS LIVE WITH YOUR PRODUCT
de BILL ABRAMS ,
- Nuevo
- Tapa dura
- First
- Estado
- Nuevo
- Edición
- 1
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780658000737 / 065800073X
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New Delhi, India
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MGH, 2000. 1. Hardcover. New/New.
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