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The New Handbook of Organizational Communication: Advances in Theory, Research,
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The New Handbook of Organizational Communication: Advances in Theory, Research, and Methods Tapa dura - 2000

de Frederic M. Jablin (Editor); Linda L. Putnam (Editor)


Primera línea

For all of recorded history, people have studied and discussed communication processes within their dominant organizations.

Detalles

  • Título The New Handbook of Organizational Communication: Advances in Theory, Research, and Methods
  • Autor Frederic M. Jablin (Editor); Linda L. Putnam (Editor)
  • Encuadernación Tapa dura
  • Edición [ Edition: first
  • Páginas 944
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, Inc
  • Fecha de publicación September 1, 2000
  • Abridged
  • ISBN 9780803955035 / 0803955030
  • Peso 3.78 libras (1.71 kg)
  • Dimensiones 10 x 7 x 2.08 pulgadas (25.40 x 17.78 x 5.28 cm)
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 00010051
  • Dewey Decimal Code 658.4
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The New Handbook of Organizational Communication: Advances in Theory, Research, and Methods
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The New Handbook of Organizational Communication: Advances in Theory, Research, and Methods

de Jablin, Fredric M.

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
Estado
Usado - Aceptable
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.60
Envío gratuito a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2000. Hardcover. Acceptable. Missing dust jacket; Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.60
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de Jablin, Fredric M.

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.60
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Descripción:
SAGE Publications, Incorporated, 2000. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 6.60
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de Jablin, Frederic M. [Editor]; Putnam, Linda L. [Editor];

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.17
EUR 3.72 enviando a USA

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Descripción:
SAGE Publications, Inc, 2000-09-01. Hardcover. Good. Sturdy copy. Cover shows minor wear at corners. Minor underlining in pen. All text is legible. AKL
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EUR 7.17
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de Jablin, F.M. and Putnam, L.L. 9eds)

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.99
EUR 15.18 enviando a USA

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Descripción:
Sage Publications, Inc, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1950grams, ISBN:9780803955035
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EUR 9.99
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  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 7.94
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SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 7.94
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  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.94
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SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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EUR 7.94
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  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 10.99
EUR 10.20 enviando a USA

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Hardback. Very Good.
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de Jablin, Frederic M

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Used: Good
Edición
1
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 10.46
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SAGE Publications, Inc, 2000-09-01. 1. hardcover. Used: Good.
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EUR 10.46
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de Jablin, F, M. and Putnam, L, L.

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.12
EUR 15.18 enviando a USA

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Sage Publications, Inc, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2000grams, ISBN:9780803955035
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EUR 16.12
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  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780803955035 / 0803955030
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.10
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SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 13.10
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