Descripción:
Cim Publishing, 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. With usual stamps and markings, In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,600grams, ISBN:9780902130883
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Marketing Management: Planning and Control (CIM Companions) Tapa blanda -
de The CIM
Detalles
- Título Strategic Marketing Management: Planning and Control (CIM Companions)
- Autor The CIM
- Encuadernación Tapa blanda
- Editorial CIM Publishing
- Fecha de publicación 08/15/20
- ISBN 9780902130883
Más ejemplares
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Strategic Marketing Management: Planning and Control (Cim Companions S.)
de The Cim
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780902130883 / 0902130889
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Precio
-
EUR 2.98EUR 15.18 enviando a USA
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Precio
EUR 2.98
EUR 15.18
enviando a USA
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Strategic Marketing Management: Planning and Control
de Stuart, M. and Ling, J. (eds)
- Usado
- Tapa blanda
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780902130883 / 0902130889
- Cantidad disponible
- 1
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