Descripción:
Boston: Kluwer Academic Publsihers. VG : in very good condition without dust jacket as issued. 2004. First Edition. Illustrated laminated board cover. 240mm x 160mm (9" x 6"). 269pp. Includes a CD-ROM. .
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing Tapa dura - 2003 - 1st Edición
de Harinder S. Jagdev; Attracta Brennan; Jimmie Browne
Primera línea
Because information technology (IT) promotes communication on a global scale, it is enabling a force which is shaping and will continue to shape mankind's future i.e. the social power of people.
Detalles
- Título Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
- Autor Harinder S. Jagdev; Attracta Brennan; Jimmie Browne
- Encuadernación Tapa dura
- Número de edición 1st
- Edición 1
- Páginas 288
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Springer, Boston
- Fecha de publicación 2003-11-01
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Glossary, Illustrated, Index
- ISBN 9781402074974 / 1402074972
- Peso 1.42 libras (0.64 kg)
- Dimensiones 9.5 x 6.4 x 0.9 pulgadas (24.13 x 16.26 x 2.29 cm)
- Library of Congress subjects Industrial management, Decision support systems
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2003062236
- Dewey Decimal Code 658.403
Más ejemplares
Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Jagdev, Harinder Singh; Brennan, Attracta; Browne, Jimmie
- Usado
- First
- Estado
- Usado - VG : in very good condition without dust jacket as issued
- Edición
- First Edition
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
- Cantidad disponible
- 1
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-
Alnwick, Northumberland, United Kingdom
- Precio
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EUR 23.72EUR 14.23 enviando a USA
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Brennan, Attracta, Browne, J., Jagdev, Harinder Singh
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Hemel Hempstead, Hertfordshire, United Kingdom
- Precio
-
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Springer, 2003-10-31. Hardcover. New. 2.2843 cent in x 24.1117 cent in x 16.2437 cent in.
Precio
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STRATEGIC DECISION MAKING IN MODERN MANUFACTURING
de HARINDER SINGH JAGDEV, ATTRACTA BRENNAN, J. BROWNE,
- Nuevo
- Tapa dura
- First
- Estado
- Nuevo
- Edición
- 1st
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
New Delhi, India
- Precio
-
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kluwer, 2003. 1st. Hardcover. New/New.
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STRATEGIC DECISION MAKING IN MODERN MANUFACTURING
de HARINDER SINGH JAGDEV, ATTRACTA BRENNAN, J. BROWNE,
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Nuevo
- Edición
- 1st
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
New Delhi, India
- Precio
-
EUR 63.46EUR 9.33 enviando a USA
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kluwer, 2003. 1st. Hardcover. UsedLikeNew/UsedLikeNew.
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Jagdev, Harinder Singh
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
- Cantidad disponible
- 1
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-
Newport Coast, California, United States
- Precio
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Harinder S Jagdev Attracta Brennan J. Browne Harinder Singh Jagdev
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
- Cantidad disponible
- 1
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-
Woodside, New York, United States
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Springer , pp. xv + 269 Index. Hardback. Used.
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Jimmie Browne
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
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- 10
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-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Hardback. New. Introduces and explains the AMBIT (Advanced Manufacturing Business ImplemenTation) approach, which has been developed to bridge the gap between strategic management considerations and the operational effects of technology investment decisions on the manufacturing organisation.
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Jimmie Browne
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
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- 10
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-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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New. The rapid pace of technological innovation and the effects of the Information and Communications Technology (ICT) revolution have resulted in dramatic changes on a global scale, from the empowerment of the individual to the spawning of global markets. From the business perspective, the widespread deployment of Information Technology (IT) has resulted in many organisational changes and the development and use of new management and business processes. An important challenge for today's manufacturing organisations is to be able to anticipate the impact of investments in new (frequently IT-based) manufacturing technologies and programmes. Ideally, management needs to be able to identify and articulate the many ways in which investment decisions influence their organisation - in terms of performance across a range of measures. Furthermore, in today's manufacturing environment, it is increasingly necessary that a close relationship exists between manufacturing decision making and corporate…
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Strategic Decision Making in Modern Manufacturing
de Harinder Singh Jagdev/ Attracta Brennan/ J. Browne
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402074974 / 1402074972
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- 2
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-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
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Descripción:
Kluwer Academic Pub, 2003. Hardcover. New. hardback/cd-rom edition. 288 pages. 9.25x6.00x0.75 inches.
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