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Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes Tapa dura - 2004
de Randolph J. Trappey; A. Woodside
Detalles
- Título Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes
- Autor Randolph J. Trappey; A. Woodside
- Encuadernación Tapa dura
- Páginas 258
- Volúmenes 1
- Idioma ENG
- Editorial Palgrave MacMillan
- Fecha de publicación 2004-11-23
- Ilustrado Sí
- Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated, Index, Table of Contents
- ISBN 9781403946416 / 1403946418
- Peso 1 libras (0.45 kg)
- Dimensiones 8.8 x 6.34 x 0.8 pulgadas (22.35 x 16.10 x 2.03 cm)
- Library of Congress subjects Cognition, Brand choice
- Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2004060618
- Dewey Decimal Code 658.834
Más ejemplares
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Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes
de Trappey, Randolph J., Woodside, A
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
- Precio
-
EUR 21.49EUR 10.62 enviando a USA
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EUR 21.49
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Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes
de Trappey, Randolph J.; Woodside, A
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Toronto, Ontario, Canada
- Precio
-
EUR 27.31EUR 8.39 enviando a USA
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Descripción:
Palgrave Macmillan, 2004. Hardcover. Very Good/Very Good. 8x5x1. Clean Inside, 258 Pages With The Index. Hard Cover. In A Very Good Dust Jacket.- We can ship from Canada and the USA, based on your address. Specializing in academic, collectible and historically significant, providing the utmost quality and customer service satisfaction. For any questions feel free to email us.
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Brand Choice: Revealing Customers Unconscious- Automatic and Strategic Thinking Processes.
de Randolph J. Trappey and Arch G. Woodside.
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- First
- Estado
- Usado - Aceptable
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Aldeburgh, Suffolk, United Kingdom
- Precio
-
EUR 35.59EUR 26.10 enviando a USA
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Descripción:
Basingstoke,: Palgrave Macmillan, 2005. Hardcover Hardcover. Fine. Octavo. ix, 258pp. Fine and unread in near fine dust jacket.
Precio
EUR 35.59
EUR 26.10
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Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes
de Trappey, Randolph J.
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Newport Coast, California, United States
- Precio
-
EUR 78.88Envío gratuito a USA
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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 78.88
Envío gratuito a USA
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Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes
de Randolph J. Trappey
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 421
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Precio
-
EUR 120.67EUR 9.48 enviando a USA
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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic and Strategic Thinking Processes.
Precio
EUR 120.67
EUR 9.48
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Brand Choice: Revealing Customers' Unconscious-Automatic And Strategic Thinking Process
de Trappey, Randolph J., III/ Woodside, Arch G.
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Precio
-
EUR 131.83EUR 11.86 enviando a USA
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Palgrave Macmillan, 2005. Hardcover. New. 258 pages. 8.50x5.50x0.50 inches.
Precio
EUR 131.83
EUR 11.86
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Brand Choice
de Arch G. Woodside Randolph J. Dr Trappey
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781403946416 / 1403946418
- Cantidad disponible
- 4
- Librería
-
Woodside, New York, United States
- Precio
-
EUR 122.73EUR 3.72 enviando a USA
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Descripción:
MacMillan , pp. 270 . Hardback. New.
Precio
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