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3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (The Morgan Kaufmann Series in Interactive 3D Technology)
de David H. Eberly
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 1558605932
- ISBN 13
- 9781558605930
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
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Sobre este artículo
CRC Press LLC, 2000. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Detalles
- Librería
- ThriftBooks (US)
- Inventario del vendedor #
- G1558605932I3N01
- Título
- 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (The Morgan Kaufmann Series in Interactive 3D Technology)
- Autor
- David H. Eberly
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1558605932
- ISBN 13
- 9781558605930
- Editorial
- CRC Press LLC
- Lugar de publicación
- Saint Louis, Missouri, U.s.a
- Fecha de publicación
- 2000
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