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Advertising and Integrated Brand Promotion 5th International Edition 2009 de Thomas C. O'Guinn Chris T. Allen Richard J. Semenik - 2009

de Thomas C. O'Guinn Chris T. Allen Richard J. Semenik

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Edición internacional
Ed. Int.

Advertising and Integrated Brand Promotion 5th International Edition 2009

de Thomas C. O'Guinn Chris T. Allen Richard J. Semenik

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Cengage Learning, 2009. Paperback. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
  • Librería ThriftBooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Usado - Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0324568673
  • ISBN 13 9780324568677
  • Editorial Cengage Learning
  • Fecha de publicación 2009

Tenemos 4 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.92.

Advertising and Integrated Brand Promotion, International Edition
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion, International Edition

de Thomas O'guinn

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780324568677 / 0324568673
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.92
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
South Western College, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1850grams, ISBN:9780324568677
Precio
EUR 5.92
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Advertising and Integrated Brand Promotion
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, T. C. et al

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780324568677 / 0324568673
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 6.22
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South Western College, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1800grams, ISBN:9780324568677
Precio
EUR 6.22
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Advertising and Integrated Brand Promotion 5th Edition By Chris Allen, Thomas O'guinn and...
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Advertising and Integrated Brand Promotion 5th Edition By Chris Allen, Thomas O'guinn and Richard J. Semenik (2008)

de J.K

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780324568677 / 0324568673
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.20
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SouthWesternPub. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 19.20
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Advertising and Integrated Brand Promotion, International Edition [???????] O'Guinn, Thomas? Allen, Chris; Semenik, Richard

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Atención
Edición internacional
Estado
New
ISBN 10 / ISBN 13
9780324568677 / 0324568673
Cantidad disponible
1
Librería
Bangkok , Thailand
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 61.03
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New. Never used book
Precio
EUR 61.03
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