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Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th Edition
de Michael A. Belch, George E. Belch
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Bien
- ISBN 10
- 0073404861
- ISBN 13
- 9780073404868
- Librería
-
Simi Valley, California, United States
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Sobre este artículo
McGraw-Hill/Irwin, 2011-01-25. Hardcover. Good. 1.3000 10.9000 8.6000. Book is bent. Book has some overall heavier wear. Covers and pages have some light dirtiness / soiling. Pages are becoming detached from spine / covers.
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Detalles
- Librería
- Schwabe Books (US)
- Inventario del vendedor #
- mon0002307133
- Título
- Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th Edition
- Autor
- Michael A. Belch, George E. Belch
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Bien
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0073404861
- ISBN 13
- 9780073404868
- Editorial
- McGraw-Hill/Irwin
- Lugar de publicación
- U.s.a.
- Fecha de publicación
- 2011-01-25
- Tamaño
- 1.3000 10.9000 8.6000
- Catálogos del vendedor
- Book;
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- 4.2000 lb
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- Books
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Sobre el vendedor
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- Spine
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