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Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th Edition
de George E. Belch; Michael A. Belch
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0073404861
- ISBN 13
- 9780073404868
- Librería
-
Palmerston North, Texas, New Zealand
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Sobre este artículo
McGraw-Hill Education, 2011-01-25. Hardcover. New. Brand new book.Buy with confidence. Money Back Guarantee.Expedite Shipping Available. International shipment available.
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Detalles
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(NZ)
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- auphy990002
- Título
- Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 9th Edition
- Autor
- George E. Belch; Michael A. Belch
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0073404861
- ISBN 13
- 9780073404868
- Editorial
- McGraw-Hill Education
- Lugar de publicación
- U.s.a.
- Fecha de publicación
- 2011-01-25
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