Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period
de John Strachan
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0521882141
- ISBN 13
- 9780521882149
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
10 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Hardback. New. This is a study of the cultural resonance and literary influences of advertising in the late eighteenth and early nineteenth centuries. John Strachan addresses the many ways in which literary figures including George Crabbe, Lord Byron and Charles Dickens responded to the commercial culture around them.
Sinopsis
Includes bibliographical references (p. 318-330) and index.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780521882149
- Título
- Advertising and Satirical Culture in the Romantic Period
- Autor
- John Strachan
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0521882141
- ISBN 13
- 9780521882149
- Editorial
- Cambridge University Press
- Lugar de publicación
- U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- February 29, 2008
Términos de venta
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre el vendedor
The Saint Bookstore
Miembro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...