Ir al contenido

No hay imagen

Advertising as a Vocation

No hay imagen

Advertising as a Vocation

de Frederick J. Allen

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Fair-/none issued
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
Precio
EUR 14.19
O solamente EUR 12.77 con un
Membresía Biblioclub
EUR 4.26 Envío a USA
Envío estándar: de 2 a 8 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Light staining on edges of several pages that does not affect readability. A little white residue on binding possibly from a removed label. Only marks are owner's name lightly penciled on inside cover and an old price in blue pencil.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
34
Título
Advertising as a Vocation
Autor
Frederick J. Allen
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Fair-
Estado de la sobrecubierta
none issued
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa dura
Editorial
Macmillan
Fecha de publicación
1928
Páginas
180
Peso
0.00 libras
Palabras clave
Advertising Careers
Catálogos del vendedor
Journalism History; Mass Communication;

Términos de venta

Jourcomm Books

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Jourcomm Books

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2022
Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

Glosario

Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:

Edges
The collective of the top, fore and bottom edges of the text block of the book, being that part of the edges of the pages of a...
tracking-