![The Adweek Copywriting Handbook](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/245/051/9780470051245.IN.0.m.jpg)
The Adweek Copywriting Handbook
de Joseph Sugarman
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0470051248
- ISBN 13
- 9780470051245
- Librería
-
Woodside, New York, United States
4 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
John Wiley & Sons , pp. xix + 338 Index. Papeback. New.
Sinopsis
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Cold Books
(US)
- Inventario del vendedor #
- 6344182
- Título
- The Adweek Copywriting Handbook
- Autor
- Joseph Sugarman
- Formato/Encuadernación
- Papeback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 4
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 0470051248
- ISBN 13
- 9780470051245
- Editorial
- John Wiley & Sons
- Lugar de publicación
- Somerset, New Jersey, U.s.a.
- Fecha de publicación
- pp. xix + 338 Index
Términos de venta
Cold Books
30 day return guarantee, with full refund including shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...