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The Age of Persuasion: How Marketing Ate Our Culture

The Age of Persuasion: How Marketing Ate Our Culture

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The Age of Persuasion: How Marketing Ate Our Culture

de Terry O'Reilly; Mike Tennant

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa blanda
  • Firmado
Estado
Fine
ISBN 10
0307397327
ISBN 13
9780307397324
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Lunenburg, Nova Scotia, Canada
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Sobre este artículo

Toronto: Vintage Canada, 2010. Reprint . Trade Paperback. Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. xxvii, 322 pp, notes, biblio, index; signed by O'Reilly on title page. [17]

Sinopsis

Terry O’Reilly is the award-winning co-founder of Pirate Radio and Television in Toronto and New York. Together with Mike Tennant he created the CBC Radio series O’Reilly on Advertising and The Age of Persuasion .

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Detalles

Librería
J.C. Bell CA (CA)
Inventario del vendedor #
176-22
Título
The Age of Persuasion: How Marketing Ate Our Culture
Autor
Terry O'Reilly; Mike Tennant
Formato/Encuadernación
Trade Paperback
Estado del libro
Usado - Fine
Cantidad disponible
1
Edición
Reprint
Encuadernación
Tapa blanda
ISBN 10
0307397327
ISBN 13
9780307397324
Editorial
Vintage Canada
Lugar de publicación
Toronto
Fecha de publicación
2010
Tamaño
8vo - over 7¾" - 9&f
Catálogos del vendedor
Canadiana;

Términos de venta

J.C. Bell

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Sobre el vendedor

J.C. Bell

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2005
Lunenburg, Nova Scotia

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A book in fine condition exhibits no flaws. A fine condition book closely approaches As New condition, but may lack the...
Reprint
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