Air Wars: Television Advertising and Social Media in Election Campaigns, 1952-2016
de Darrell M. West
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1506329837
- ISBN 13
- 9781506329833
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Paperback / softback. New. Provides in-depth examination and insight into how candidates plan and execute advertising campaigns, how the media covers these campaigns, and how American voters are ultimately influenced by them.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9781506329833
- Título
- Air Wars: Television Advertising and Social Media in Election Campaigns, 1952-2016
- Autor
- Darrell M. West
- Formato/Encuadernación
- Paperback / softback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 1506329837
- ISBN 13
- 9781506329833
- Editorial
- Cq Press
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2017-03
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