![America's Service Meltdown: Restoring Service Excellence in the Age of the Customer](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/088/893/1414893088.0.m.jpg)
![America's Service Meltdown: Restoring Service Excellence in the Age of the](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/088/893/1414893088.0.m.jpg)
America's Service Meltdown: Restoring Service Excellence in the Age of the Customer
de Raul Pupo
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0313386021
- ISBN 13
- 9780313386022
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
10 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Hardback. New. In this book, an entrepreneur and CEO of a major technology company shares original service concepts that will enable any company to keep customers coming back.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore
(GB)
- Inventario del vendedor #
- B9780313386022
- Título
- America's Service Meltdown: Restoring Service Excellence in the Age of the Customer
- Autor
- Raul Pupo
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0313386021
- ISBN 13
- 9780313386022
- Editorial
- Praeger
- Lugar de publicación
- Santa Barbara, Ca
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2010-06
Términos de venta
The Saint Bookstore
Refunds or Returns: A full refund of the price paid will be given if returned within 30 days in undamaged condition. If the product is faulty, we may send a replacement.
Sobre el vendedor
The Saint Bookstore
Miembro de Biblio desde 2018
Southport, Merseyside
Sobre The Saint Bookstore
The Saint Bookstore specialises in hard to find titles & also offers delivery worldwide for reasonable rates.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...