The Architecture of Innovation: The Economics of Creative Organizations
de Josh A. Lerner
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0199639892
- ISBN 13
- 9780199639892
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Josh Lerner, leading Harvard Business School professor, explores what lies behind successful innovation, and what managers and companies can learn from successful and unsuccessful cases. He combines both analysis of in-house innovation in corporate research labs, with more finance based venture capital investment in innovation.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780199639892
- Título
- The Architecture of Innovation: The Economics of Creative Organizations
- Autor
- Josh A. Lerner
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0199639892
- ISBN 13
- 9780199639892
- Editorial
- Oxford University Press
- Lugar de publicación
- Oxford
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2012
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