Ir al contenido

Barriers to Entry and Strategic Competition

Barriers to Entry and Strategic Competition

Ver a tamaño completo.

Barriers to Entry and Strategic Competition

de Paul Geroski, Alexis Jacquemin et Richard J. Gilbert

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
3718650304
ISBN 13
9783718650309
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Morangis, France
Precio
EUR 157.77
O solamente EUR 141.99 con un
Membresía Biblioclub
EUR 11.18 Envío a USA
Envío estándar: de 14 a 28 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Harwood-Academic Publishers, 1990. Paperback. Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Edition 1990. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
AMMAREAL FR (FR)
Inventario del vendedor #
C-290-809
Título
Barriers to Entry and Strategic Competition
Autor
Paul Geroski, Alexis Jacquemin et Richard J. Gilbert
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
3718650304
ISBN 13
9783718650309
Editorial
Harwood-Academic Publishers
Lugar de publicación
Chur, Switzerland
Fecha de publicación
1990

Términos de venta

AMMAREAL

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

AMMAREAL

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2020
Morangis

Sobre AMMAREAL

Ammareal is a professional bookseller specialized in used books. We ship worldwide. We have more than 1 million books in stock, including a large number of technical and university-level books. We give back up to 15% of the price of each book to charities, libraries and organizations fighting in favor of literacy. What we do not sell, we give ; what we do not give, we recycle.
tracking-