Ir al contenido

BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH (COLECCION TAMESIS: SERIE C, FUENTES PARA LA HISTORIA de WILLIAM D. PERREAULT - 2002-01-01

de WILLIAM D. PERREAULT

Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH (COLECCION TAMESIS: SERIE C, FUENTES PARA LA HISTORIA de WILLIAM D. PERREAULT - 2002-01-01
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

BASIC MARKETING: A GLOBAL-MANAGERIAL APPROACH (COLECCION TAMESIS: SERIE C, FUENTES PARA LA HISTORIA

de WILLIAM D. PERREAULT

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
MCGRAW-HILL EDUCATION, 2002-01-01. Hardcover. Acceptable. 1.4016 in x 10.7992 in x 8.4016 in. ARRIVES IN 2-4 BUSINESS DAYS if you choose Expedited Shipping! Minor damage to parts of text, may include water or spine damage. Overall, still a fine copy for classroom use! May contain highlighting/underlining/notes/etc. May have used stickers on cover. Access codes and supplements are not guaranteed to be included with used books.
  • Librería Campus Bookstore US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Usado - Acceptable
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0072409479
  • ISBN 13 9780072409475
  • Editorial MCGRAW-HILL EDUCATION
  • Fecha de publicación 2002-01-01
  • Tamaño 1.4016 in x 10.7992 in x 8.4016
  • X weight 4.5501 lb
  • Size 1.4016 in x 10.7992 in x 8.4016 in

Tenemos 7 ejemplares disponibles a partir de EUR 7.77.

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.77
Envío gratuito a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Companies, The. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.77
Envío gratuito a
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.57
EUR 10.00 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Companies, The. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.57
EUR 10.00 enviando a
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good Condition
Edición
14th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
7
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.29
EUR 6.35 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill,, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Good Condition. Some wear with wear to corners. w/cd, text appears clean. Multiple copies available this title. Quantity Available: 7. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430121776. . 9780072409475
Precio
EUR 12.29
EUR 6.35 enviando a
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
14th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
61
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.23
EUR 6.35 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Includes CD ROM. The text appears very clean, but may contain some minor marking that we missed, The cover has moderate to normal shelf and corner wear, with possible rubbing to corners. Looks Very Good! Binding is in good sturdy condition. We have large Quantity of this item. Prompt Shipping, Quantity Stored OS-3 Skid. Multiple copies available this title. Quantity Available: 61. ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430121740. . 9780072409475
Precio
EUR 13.23
EUR 6.35 enviando a
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
14th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
2
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.12
EUR 6.35 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill,, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Used good, w/cd, highlighting Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430122190. . 9780072409475
Precio
EUR 15.12
EUR 6.35 enviando a
Basic Marketing: A Global-Managerial Approach
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-Managerial Approach

de Perreault, W.D. and McCarthy, E.J

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, Aberdeen, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.69
EUR 12.75 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill , 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,2200grams, ISBN:9780072409475
Precio
EUR 6.69
EUR 12.75 enviando a
Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Basic Marketing: A Global-managerial Approach, 14th

de Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
14th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780072409475 / 0072409479
Cantidad disponible
2
Librería
Burgin, Kentucky, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.07
EUR 6.35 enviando a

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill,, Boston, MA, 2001. 14th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Used very good, w/cd, all pages clean Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; ISBN: 0072409479. ISBN/EAN: 9780072409475. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE430121694. . 9780072409475
Precio
EUR 16.07
EUR 6.35 enviando a