Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy - 2008-10-16
de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy
Te mostramos ejemplares similares más abajo.
Te mostramos ejemplares similares a la derecha.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition
de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
McGraw-Hill/Irwin, 2008-10-16. hardcover. Acceptable. 144x16x184.
- Librería Independent bookstores (US)
- Formato/Encuadernación Tapa dura
- Estado del libro Usado - Acceptable
- Cantidad disponible 1
- Encuadernación Tapa dura
- ISBN 10 0073381055
- ISBN 13 9780073381053
- Editorial McGraw-Hill/Irwin
- Fecha de publicación 2008-10-16
- Tamaño 144x16x184
- X weight 69 oz
- Size 144x16x184
Tenemos 11 ejemplares disponibles a partir de EUR 4.76.
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D., Cannon, Joseph
- Usado
- Estado
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 4.76Envío gratuito a
Mostrar detalles
Precio
EUR 4.76
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D., Cannon, Joseph
- Usado
- Estado
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Precio
-
EUR 5.00Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.00
Envío gratuito a
Basic Marketing
de Joseph Cannon; E. Jerome McCarthy; William D. Perreault
- Usado
- Muy bueno
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Muy bueno
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Seattle, Washington, United States
- Precio
-
EUR 6.84Envío gratuito a
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill Higher Education, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.84
Envío gratuito a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition
de William D. Perreault Jr
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- UsedVeryGood
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
- Precio
-
EUR 4.80EUR 3.99 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
UsedVeryGood. 17th hardcover edition. Inscribing inside front cover. Text is mostly clean & readable.
Precio
EUR 4.80
EUR 3.99
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault, William D
- Usado
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Grandview Heights, Ohio, United States
- Precio
-
EUR 12.29EUR 3.50 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Like New. All orders ship SAME or NEXT business day. Expedited shipments will be received in 1-5 business days within the United States. We proudly ship to APO/FPO addresses. 100% Satisfaction Guaranteed!
Precio
EUR 12.29
EUR 3.50
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault, William D
- Usado
- Bien
- Estado
- Usado - Bien
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Grandview Heights, Ohio, United States
- Precio
-
EUR 12.29EUR 3.50 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Good. All orders ship SAME or NEXT business day. Expedited shipments will be received in 1-5 business days within the United States. We proudly ship to APO/FPO addresses. 100% Satisfaction Guaranteed!
Precio
EUR 12.29
EUR 3.50
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing
de Perreault, William D
- Usado
- Muy bueno
- Estado
- Usado - Muy bueno
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Grandview Heights, Ohio, United States
- Precio
-
EUR 12.29EUR 3.50 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Very Good. All orders ship SAME or NEXT business day. Expedited shipments will be received in 1-5 business days within the United States. We proudly ship to APO/FPO addresses. 100% Satisfaction Guaranteed!
Precio
EUR 12.29
EUR 3.50
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition
de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy
- Usado
- Bien
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Bien
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 3
- Librería
-
Boca Raton, Florida, United States
- Precio
-
EUR 14.91EUR 5.99 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
McGraw-Hill/Irwin, 2008-10-16. Hardcover. Good. This listing is for Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0078028981 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Precio
EUR 14.91
EUR 5.99
enviando a
Los clientes que buscan ISBN 9780073381053 podrían también estar interesados en este artículo:
Ed. Int.
Basic Marketing, 17th ed.
de Perreault W.D
- Nuevo
- Tapa blanda
- Atención
- Edición internacional
- Estado
- Nuevo
- Encuadernación
- Paperback
- Cantidad disponible
- 2
- Librería
-
Fort Worth, Texas, United States
- Precio
-
EUR 29.81EUR 12.99 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Mcgraw Hill. Softcover. Brand New. International Edition - ISBN number and front cover may be different in rare cases but CONTENTS are same as the US edition. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Precio
EUR 29.81
EUR 12.99
enviando a
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach 17th Edition
de Perreault
- Usado
- Tapa dura
- Estado
- Usado - Good Condition
- Edición
- 17th Edition
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381053 / 0073381055
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Burgin, Kentucky, United States
- Precio
-
EUR 39.17EUR 6.35 enviando a
Mostrar detalles
Descripción:
Irwin Professional Pub, USA, 2008. 17th Edition. Hardcover. Good Condition. Text appears to have multiple markings such as highlighting, underlining & writing. Cover has wear and corner bumps. The spine is in good condition with some wear. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 0073381055. ISBN/EAN: 9780073381053. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561036136. . 9780073381053
Precio
EUR 39.17
EUR 6.35
enviando a