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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy - 2008-10-16

de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy - 2008-10-16
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition

de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

  • Usado
  • Aceptable
  • Tapa dura
McGraw-Hill/Irwin, 2008-10-16. hardcover. Acceptable. 144x16x184.
  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Usado - Acceptable
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa dura
  • ISBN 10 0073381055
  • ISBN 13 9780073381053
  • Editorial McGraw-Hill/Irwin
  • Fecha de publicación 2008-10-16
  • Tamaño 144x16x184
  • X weight 69 oz
  • Size 144x16x184

Tenemos 11 ejemplares disponibles a partir de EUR 4.76.

Basic Marketing
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Basic Marketing

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D., Cannon, Joseph

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
2
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 4.76
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Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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Basic Marketing
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Basic Marketing

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D., Cannon, Joseph

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 5.00
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Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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EUR 5.00
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Basic Marketing

Basic Marketing

de Joseph Cannon; E. Jerome McCarthy; William D. Perreault

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
3
Librería
Seattle, Washington, United States
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EUR 6.84
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McGraw-Hill Higher Education, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition

de William D. Perreault Jr

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
UsedVeryGood
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, United States
Puntuación del vendedor:
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Precio
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UsedVeryGood. 17th hardcover edition. Inscribing inside front cover. Text is mostly clean & readable.
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Basic Marketing
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Basic Marketing

de Perreault, William D

  • Usado
Estado
Nuevo
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
1
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Grandview Heights, Ohio, United States
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Basic Marketing
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Basic Marketing

de Perreault, William D

  • Usado
  • Bien
Estado
Usado - Bien
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
2
Librería
Grandview Heights, Ohio, United States
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Basic Marketing
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Basic Marketing

de Perreault, William D

  • Usado
  • Muy bueno
Estado
Usado - Muy bueno
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
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1
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Grandview Heights, Ohio, United States
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition

de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

  • Usado
  • Bien
  • Tapa dura
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
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3
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Boca Raton, Florida, United States
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McGraw-Hill/Irwin, 2008-10-16. Hardcover. Good. This listing is for Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0078028981 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
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Paperback
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Fort Worth, Texas, United States
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Mcgraw Hill. Softcover. Brand New. “International Edition” - ISBN number and front cover may be different in rare cases but CONTENTS are same as the US edition. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach 17th Edition
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach 17th Edition

de Perreault

  • Usado
  • Tapa dura
Estado
Usado - Good Condition
Edición
17th Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780073381053 / 0073381055
Cantidad disponible
1
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Burgin, Kentucky, United States
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Precio
EUR 39.17
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Irwin Professional Pub, USA, 2008. 17th Edition. Hardcover. Good Condition. Text appears to have multiple markings such as highlighting, underlining & writing. Cover has wear and corner bumps. The spine is in good condition with some wear. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 1 kilo. Category: Education; ISBN: 0073381055. ISBN/EAN: 9780073381053. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1561036136. . 9780073381053
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