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THE BEHAVIORAL ADVANTAGE: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently to Win in the B2B Arena
de Bacon, Terry R.; Pugh, David G
- Usado
- Aceptable
- Tapa dura
- First
- Estado
- Fine/Fine
- ISBN 10
- 0814472257
- ISBN 13
- 9780814472255
- Librería
-
Hopkins, Minnesota, United States
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Sobre este artículo
New York: Amacom Books, 2004. First Edition . Hardcover. Fine/Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Walther's Books (US)
- Inventario del vendedor #
- 000842
- Título
- THE BEHAVIORAL ADVANTAGE: What the Smartest, Most Successful Companies Do Differently to Win in the B2B Arena
- Autor
- Bacon, Terry R.; Pugh, David G
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Fine
- Estado de la sobrecubierta
- Fine
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- First Edition
- ISBN 10
- 0814472257
- ISBN 13
- 9780814472255
- Editorial
- Amacom Books
- Lugar de publicación
- New York
- Fecha de publicación
- 2004
- Palabras clave
- CUSTOMER RELATIONS INDUSTRIAL MANAGEMENT ORGANIZATIONAL
- Size
- 8vo - over 7¾" - 9¾" tall
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Walther's Books
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