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Behavioural Aspects of Marketing: Published in association with the Chartered Institute of Marketing (Marketing Series: Student)
de WILLIAMS, K C
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 0750606088
- ISBN 13
- 9780750606080
- Librería
-
HILLSIDE, New Jersey, United States
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Sobre este artículo
Butterworth-Heinemann, 1981-01-15. Paperback. Very Good. 0.7900 in x 9.0600 in x 6.1400 in.
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Detalles
- Librería
- BOOKMONGER LTD (US)
- Inventario del vendedor #
- mon0000434376
- Título
- Behavioural Aspects of Marketing: Published in association with the Chartered Institute of Marketing (Marketing Series: Student)
- Autor
- WILLIAMS, K C
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 2
- ISBN 10
- 0750606088
- ISBN 13
- 9780750606080
- Editorial
- Butterworth-Heinemann
- Lugar de publicación
- Saint Louis, Missouri, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 1981-01-15
- Tamaño
- 0.7900 in x 9.0600 in x 6.1400 i
- Catálogos del vendedor
- Book;
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