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Bias of Communication

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Bias of Communication

de Harold A. Innis

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Very Good+
ISBN 10
0802060277
ISBN 13
9780802060273
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
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Sobre este artículo

1971 reprint of 1951 copyrighted work. Wide-ranging essays that locate communication technologies at the center of fundamental cultural change. One owner's name stamped on title page, another lightly penciled inside cover. Some fading around spine.

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Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
409
Título
Bias of Communication
Autor
Harold A. Innis
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Very Good+
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa blanda
ISBN 10
0802060277
ISBN 13
9780802060273
Editorial
University of Toronto Press
Lugar de publicación
Toronto, Ontario, Canada
Fecha de publicación
1951/1971
Palabras clave
World History; Canada; Culture
Catálogos del vendedor
History; Mass Communication; Canadian Media; Media Technology;

Términos de venta

Jourcomm Books

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Sobre el vendedor

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Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

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