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Brands: Meaning and Value in Media Culture de Arvidsson, Adam - 2006-01-18

de Arvidsson, Adam

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Brands: Meaning and Value in Media Culture de Arvidsson, Adam - 2006-01-18
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Routledge, 2006-01-18. paperback. New. 6x0x9.
  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Nuevo New
  • Cantidad disponible 5
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0415347165
  • ISBN 13 9780415347167
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación 2006-01-18
  • Tamaño 6x0x9
  • X weight 28 oz
  • Size 6x0x9

Tenemos 9 ejemplares disponibles a partir de EUR 7.40.

Brands : Meaning and Value in Media Culture
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Brands : Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.40
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.40
EUR 10.00 enviando a
Brands: Meaning and Value in Media Culture
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.56
EUR 8.95 enviando a

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Descripción:
Routledge. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Precio
EUR 17.56
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Brands: Meaning and Value in Media Culture
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Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, A

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.43
EUR 12.75 enviando a

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Descripción:
Routledge, 2006. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains pen & highlighter markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,400grams, ISBN:9780415347167
Precio
EUR 17.43
EUR 12.75 enviando a
Brands: Meaning and Value in Media Culture
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Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
Usado - NF.
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Waterloo,, Ontario, Canada
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.88
EUR 16.00 enviando a

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Descripción:
Oxon/New York: Routledge, 2006. Soft cover. NF.. 6x0x9.
Precio
EUR 27.88
EUR 16.00 enviando a
Brands: Meaning and Value in Media Culture
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Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 50.46
Envío gratuito a

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 50.46
Envío gratuito a
Brands: Meaning and Value in Media Culture

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Adam Arvidsson

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.25
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Descripción:
Paperback / softback. New. Brands are a dominant feature of everyday life. This book argues that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. The first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics.
Precio
EUR 56.25
EUR 9.95 enviando a
Brands: Meaning and Value in Media Culture

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Adam Arvidsson

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.42
EUR 9.95 enviando a

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Descripción:
Paperback / softback. New. Brands are a dominant feature of everyday life. This book argues that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. The first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics.
Precio
EUR 64.42
EUR 9.95 enviando a
Brands: Meaning and Value in Media Culture
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.74
EUR 5.45 enviando a

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Descripción:
Routledge, 2006-01-19. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.74
EUR 5.45 enviando a
Brands: Meaning and Value in Media Culture
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam (Author)

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780415347167 / 0415347165
Cantidad disponible
2
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 88.86
EUR 10.00 enviando a

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Descripción:
Routledge, 2006. Paperback. New. 1st edition. 168 pages. 9.00x5.75x0.25 inches.
Precio
EUR 88.86
EUR 10.00 enviando a