Ir al contenido

Business Marketing Management: B2B

Business Marketing Management: B2B

Ver a tamaño completo.

Business Marketing Management: B2B

de Michael D. Hutt et Thomas W. Speh

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
0324581637
ISBN 13
9780324581638
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Morangis, France
Precio
EUR 6.35
O solamente EUR 5.72 con un
Membresía Biblioclub
EUR 11.31 Envío a USA
Envío estándar: de 14 a 28 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

South-Western, 2010. Paperback. Good. Former library book. Slightly creased cover. Slight signs of wear on the cover. Soiling on the side. Some highlighted or underlined passages. Edition 2010. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
AMMAREAL FR (FR)
Inventario del vendedor #
C-222-771
Título
Business Marketing Management: B2B
Autor
Michael D. Hutt et Thomas W. Speh
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0324581637
ISBN 13
9780324581638
Editorial
South-Western
Lugar de publicación
Usa
Fecha de publicación
2010

Términos de venta

AMMAREAL

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

AMMAREAL

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2020
Morangis

Sobre AMMAREAL

Ammareal is a professional bookseller specialized in used books. We ship worldwide. We have more than 1 million books in stock, including a large number of technical and university-level books. We give back up to 15% of the price of each book to charities, libraries and organizations fighting in favor of literacy. What we do not sell, we give ; what we do not give, we recycle.
tracking-