![The Business of Media: Corporate Media and the Public Interest](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/409/986/9780761986409.OL.0.m.jpg)
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The Business of Media: Corporate Media and the Public Interest
de Hoynes, William D.,Croteau, David R
- Usado
- Muy bueno
- Tapa blanda
- Estado
- Muy bueno
- ISBN 10
- 0761986405
- ISBN 13
- 9780761986409
- Librería
-
Simi Valley, California, United States
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Sobre este artículo
SAGE Publications, Inc, 2001-02-12. Paperback. Very Good. 0.7598 8.9803 6.0984. Cover and edges show heavy shelf wear. minimal highlighting throughout. There is some slight dirtiness on the textblock/fore edge from handling. \r\n
Reseñas
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Detalles
- Librería
- Schwabe Books
(US)
- Inventario del vendedor #
- mon0002856043
- Título
- The Business of Media: Corporate Media and the Public Interest
- Autor
- Hoynes, William D.,Croteau, David R
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Muy bueno
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0761986405
- ISBN 13
- 9780761986409
- Editorial
- SAGE Publications, Inc
- Lugar de publicación
- Thousand Oaks, Ca
- Fecha de publicación
- 2001-02-12
- Tamaño
- 0.7598 8.9803 6.0984
- Catálogos del vendedor
- Book;
- X weight
- 1.1300 lb
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Schwabe Books
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Sobre el vendedor
Schwabe Books
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Simi Valley, California
Sobre Schwabe Books
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Glosario
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