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The Business of Media: Corporate Media and the Public Interest
de David Croteau
- Nuevo
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1412913152
- ISBN 13
- 9781412913157
- Librería
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
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Sobre este artículo
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Provides critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This second edition uses two conceptual models to underst
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Detalles
- Librería
- Ria Christie Collections (GB)
- Inventario del vendedor #
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- Título
- The Business of Media: Corporate Media and the Public Interest
- Autor
- David Croteau
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 205
- Encuadernación
- Tapa blanda
- ISBN 10
- 1412913152
- ISBN 13
- 9781412913157
- Editorial
- Pine Forge Press
- Lugar de publicación
- Thousand Oaks, Ca, U.s.a.
- Primera fecha de publicación de esta edición
- August 18, 2005
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