Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
de J. Mike Jacka
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- ISBN 10
- 0470444584
- ISBN 13
- 9780470444580
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Now fully revised and updated--a powerful, customer-focused tool for business improvement Now in a Second Edition, Business Process Mapping is a powerful tool that offers a solid understanding of any given process, as well as the methods for that process to be more effective, and ensures that true value is being provided to customers.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780470444580
- Título
- Business Process Mapping: Improving Customer Satisfaction
- Autor
- J. Mike Jacka
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo New
- Cantidad disponible
- 10
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0470444584
- ISBN 13
- 9780470444580
- Editorial
- Wiley
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2009-07
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