![The Call Center Dictionary: The Complete Guide to Call Center and Customer Support Technology Solutions](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/955/200/9781578200955.IN.0.m.jpg)
![The Call Center Dictionary: The Complete Guide to Call Center and Customer](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/955/200/9781578200955.IN.0.m.jpg)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente
The Call Center Dictionary: The Complete Guide to Call Center and Customer Support Technology Solutions
de Bodin, Madeline (Author)
- Nuevo
- Tapa blanda
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1578200954
- ISBN 13
- 9781578200955
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
2 copias disponibles en esta librería
(Puedes añadir más en el área de pago.)
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Cmp Books, 2002. Paperback. New. 3rd edition. 227 pages. 8.75x5.75x0.50 inches.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Revaluation Books
(GB)
- Inventario del vendedor #
- x-1578200954
- Título
- The Call Center Dictionary: The Complete Guide to Call Center and Customer Support Technology Solutions
- Autor
- Bodin, Madeline (Author)
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 2
- ISBN 10
- 1578200954
- ISBN 13
- 9781578200955
- Editorial
- Cmp Books
- Fecha de publicación
- 2002
Términos de venta
Revaluation Books
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Revaluation Books
Miembro de Biblio desde 2020
Exeter, Devon
Sobre Revaluation Books
General bookseller of both fiction and non-fiction.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- New
- A new book is a book previously not circulated to a buyer. Although a new book is typically free of any faults or defects, "new"...