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The Changing Mo Fo the Cmo: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers
de Sachs, Mary
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 1409423158
- ISBN 13
- 9781409423157
- Librería
-
Exeter, Devon, United Kingdom
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Sobre este artículo
Gower Pub Co, 2011. Hardcover. New. new edition edition. 120 pages. 9.65x7.05x0.55 inches.
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Detalles
- Librería
- Revaluation Books (GB)
- Inventario del vendedor #
- __1409423158
- Título
- The Changing Mo Fo the Cmo: How the Convergence of Brand and Reputation Is Affecting Marketers
- Autor
- Sachs, Mary
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 1409423158
- ISBN 13
- 9781409423157
- Editorial
- Gower Pub Co
- Fecha de publicación
- 2011
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