Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
de Fisher, Douglas; Frey, Nancy
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Aceptable
- ISBN 10
- 141660569X
- ISBN 13
- 9781416605690
- Librería
-
Kingwood, Texas, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Association for Supervision & Curriculum Development, 2007-09-28. Paperback. Acceptable. 9x8x0.
Sinopsis
Includes bibliographical references and index.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Orion LLC (US)
- Inventario del vendedor #
- 141660569X-4-26974255
- Título
- Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom (Professional Development)
- Autor
- Fisher, Douglas; Frey, Nancy
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Aceptable
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 141660569X
- ISBN 13
- 9781416605690
- Editorial
- Association for Supervision & Curriculum Development
- Lugar de publicación
- Alexandria, Virginia, U.s.a.
- Fecha de publicación
- 2007-09-28
- Tamaño
- 9x8x0
- X weight
- 14 oz
Términos de venta
Orion LLC
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Acceptable
- A non-traditional book condition description that generally refers to a book in readable condition, although no standard exists...