Ir al contenido

Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom

Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom

Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom

de Haynes, Joanna

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Bien
ISBN 10
0415446813
ISBN 13
9780415446815
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Doncaster, South Yorkshire, United Kingdom
Precio
EUR 43.56
O solamente EUR 39.21 con un
Membresía Biblioclub
EUR 23.90 Envío a USA
Envío estándar: de 14 a 21 días

Más opciones de envío

Formas de pago aceptadas

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal

Sobre este artículo

Routledge, 2008-05-12. paperback. Good. 5x0x9. Book is in good condition. Ex-library copy with typical stamps and markings.

Reseñas

Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)

¡Estás clasificando este libro como un obra, no al vendedor ni la copia específica que has comprado!

Detalles

Librería
Re-Read Ltd GB (GB)
Inventario del vendedor #
G0216615
Título
Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom
Autor
Haynes, Joanna
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Usado - Bien
Cantidad disponible
1
ISBN 10
0415446813
ISBN 13
9780415446815
Editorial
Routledge
Fecha de publicación
2008-05-12
Tamaño
5x0x9
X weight
9 oz

Términos de venta

Re-Read Ltd

30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.

Sobre el vendedor

Re-Read Ltd

Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Miembro de Biblio desde 2013
Doncaster, South Yorkshire

Sobre Re-Read Ltd

Re-Read is a UK social enterprise - giving unloved books a new life. Our aim is to re-use, re-distribute or re-cycle books so that we reduce waste and make a difference to literacy, educational achievement or quality of life in our local area. In the last 8 years we have gifted over 410,000 used books to children living in and around Doncaster, South Yorkshire.For more information, please visit our website at http://www.reread.org.uk
tracking-