Coercion: Why We Listen to What "They" Say
de Rushkoff, Douglas
- Usado
- Tapa dura
- First
- Estado
- Fine copy in fine dust jacket
- ISBN 10
- 1573221155
- ISBN 13
- 9781573221153
- Librería
-
Pittsford, New York, United States
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Sobre este artículo
Sinopsis
Noted media pundit and author of Playing the Future Douglas Rushkoff gives a devastating critique of the influence techniques behind our culture of rampant consumerism. With a skilled analysis of how experts in the fields of marketing, advertising, retail atmospherics, and hand-selling attempt to take away our ability to make rational decisions, Rushkoff delivers a bracing account of media ecology today, consumerism in America, and why we buy what we buy, helping us recognize when we're being treated like consumers instead of human beings.
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Detalles
- Librería
- Abacus Bookshop (US)
- Inventario del vendedor #
- BOOKS082241I
- Título
- Coercion: Why We Listen to What "They" Say
- Autor
- Rushkoff, Douglas
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Fine copy in fine dust jacket
- Edición
- 1st
- ISBN 10
- 1573221155
- ISBN 13
- 9781573221153
- Editorial
- Riverhead Books
- Lugar de publicación
- New York
- Fecha de publicación
- 1999
- Catálogos del vendedor
- psychology;
Términos de venta
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Sobre el vendedor
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