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Coercion: Why We Listen to What "They" Say

Coercion: Why We Listen to What "They" Say

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Coercion: Why We Listen to What "They" Say

de Rushkoff, Douglas

  • Usado
  • Tapa blanda
Estado
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ISBN 10
157322829X
ISBN 13
9781573228299
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Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Fairfax Station, Virginia, United States
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Sobre este artículo

Riverhead Books, 2000-10-01. Paperback. Like New.

Sinopsis

Noted media pundit and author of Playing the Future   Douglas Rushkoff gives a devastating critique of the influence techniques behind our culture of rampant consumerism. With a skilled analysis of how experts in the fields of marketing, advertising, retail atmospherics, and hand-selling attempt to take away our ability to make rational decisions, Rushkoff delivers a bracing account of media ecology today, consumerism in America, and why we buy what we buy, helping us recognize when we're being treated like consumers instead of human beings.

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Detalles

Librería
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Inventario del vendedor #
157322829X_used
Título
Coercion: Why We Listen to What "They" Say
Autor
Rushkoff, Douglas
Formato/Encuadernación
Tapa blanda
Estado del libro
Nuevo
Cantidad disponible
777
ISBN 10
157322829X
ISBN 13
9781573228299
Editorial
Riverhead Books
Lugar de publicación
New York, Ny, U.s.a.
Fecha de publicación
2000-10-01

Términos de venta

Mediaoutletdeal1

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Sobre el vendedor

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Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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