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Communications Technology and Social Policy

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Communications Technology and Social Policy: Understanding the new "Cultural Revolution"

de W. H. Melody, G. Gerbner L. P. Gross

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa dura
Estado
Muy bueno
ISBN 10
0471296708
ISBN 13
9780471296706
Librería
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Seattle, Washington, United States
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Thorough look at new technologies emerging at the threshold of the media revolution, and the issues they present.

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Detalles

Librería
Jourcomm Books US (US)
Inventario del vendedor #
630
Título
Communications Technology and Social Policy
Autor
W. H. Melody, G. Gerbner L. P. Gross
Formato/Encuadernación
Tight
Estado del libro
Usado - Muy bueno
Cantidad disponible
1
Encuadernación
Tapa dura
ISBN 10
0471296708
ISBN 13
9780471296706
Editorial
John Wiley & Sons Inc
Fecha de publicación
1973
Palabras clave
New Media
Catálogos del vendedor
Mass Communication; Media Technology;

Términos de venta

Jourcomm Books

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Sobre el vendedor

Jourcomm Books

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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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Seattle, Washington

Sobre Jourcomm Books

Jourcomm Books specializes in books about journalism and mass communication. We sell scarce and hard-to-find books and pamphlets, as well as more common titles, published between the mid-1800s and early 2000s. Particular strengths include American journalism history; British and Canadian media history; journalists' biographies and memoirs; media law; media and politics; media sociology; postal history (not philately); gender, race and media;

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