![No hay imagen](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
![No hay imagen](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Competitive Marketing. A Strategic Approach. 2nd Edition
de O'Shaughnessey, John
- Usado
- Aceptable
- Tapa blanda
- Estado
- Aceptable
- ISBN 10
- 0415084296
- ISBN 13
- 9780415084291
- Librería
-
Vancouver, Washington, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Routledge, 1989. trade paperback in near fine condition. 2nd Edition.. Soft cover. Fine.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Rob Briggs Books
(US)
- Inventario del vendedor #
- 5743
- Título
- Competitive Marketing. A Strategic Approach. 2nd Edition
- Autor
- O'Shaughnessey, John
- Formato/Encuadernación
- Tapa blanda
- Estado del libro
- Usado - Aceptable
- Cantidad disponible
- 1
- Edición
- 2nd Edition.
- ISBN 10
- 0415084296
- ISBN 13
- 9780415084291
- Editorial
- Routledge
- Fecha de publicación
- 1989
- Palabras clave
- MARKETING, BUSINESS
- Catálogos del vendedor
- Business;
Términos de venta
Rob Briggs Books
If book is not described correctly you may return it within 3 weeks of purchase.
Sobre el vendedor
Rob Briggs Books
Miembro de Biblio desde 2005
Vancouver, Washington
Sobre Rob Briggs Books
We specialize in non-fiction technical books and college textbooks.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen:
- Fine
- A book in fine condition exhibits no flaws. A fine condition book closely approaches As New condition, but may lack the...
- Trade Paperback
- Used to indicate any paperback book that is larger than a mass-market paperback and is often more similar in size to a hardcover...