Foto de archivo: la portada puede ser diferente
Consumer-Centric Category Management : How to Increase Profits by Managing Categories based on Consumer Needs
de ACNielsen
- Usado
- Estado
- UsedVeryGood
- ISBN 10
- 0471703591
- ISBN 13
- 9780471703594
- Librería
-
Skokie, Illinois, United States
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
UsedVeryGood. Pages are clean! Fast Shipping - Each order powers our free bookstore in Chicago and sending books to Africa!
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Books4Cause Inc. (US)
- Inventario del vendedor #
- 5D4WH700066W_ns
- Título
- Consumer-Centric Category Management : How to Increase Profits by Managing Categories based on Consumer Needs
- Autor
- ACNielsen
- Estado del libro
- UsedVeryGood
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0471703591
- ISBN 13
- 9780471703594
- Editorial
- John Wiley & Sons, Inc.
- Lugar de publicación
- Hoboken, N.J
- Primera fecha de publicación de esta edición
- 2006
- LCCN
- 2005021556
Términos de venta
Books4Cause Inc.
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre el vendedor
Books4Cause Inc.
Miembro de Biblio desde 2020
Skokie, Illinois
Sobre Books4Cause Inc.
We aim to please with better quality books than described and fast shipping. Please reach out if there are any issues.