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The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication) de Michael Dawson - 2004-12-15

de Michael Dawson

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The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication) de Michael Dawson - 2004-12-15
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The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)

de Michael Dawson

  • Usado
  • Tapa blanda
University of Illinois Press, 2004-12-15. Paperback. Used:Good.
  • Librería Ergodebooks US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa blanda
  • Estado del libro Used:Good
  • Cantidad disponible 1
  • Encuadernación Tapa blanda
  • ISBN 10 0252072642
  • ISBN 13 9780252072642
  • Editorial University of Illinois Press
  • Fecha de publicación 2004-12-15

Tenemos 7 ejemplares disponibles a partir de EUR 5.54.

The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)

de Dawson, Michael

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.54
EUR 3.95 enviando a

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Descripción:
University of Illinois Press, 12/15/2004 12:00:01. paperback. Good. 0.6693 in x 8.9764 in x 5.9843 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.54
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The Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life

The Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life

de Michael Dawson

  • Usado
  • Muy bueno
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Muy bueno
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.03
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Descripción:
University of Illinois Press, 2004. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 16.03
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The Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life

The Consumer Trap : Big Business Marketing in American Life

de Michael Dawson

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
2
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.03
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Descripción:
University of Illinois Press, 2004. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 16.03
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The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)
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The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)

de Dawson, Michael

  • Usado
  • Bien
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Bien
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 31.75
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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 31.75
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The Consumer Trap: BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE

The Consumer Trap: BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE

de Michael Dawson

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 30.14
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Descripción:
Paperback / softback. New. The Consumer Trap blows the lid off the trillion-dollar-a-year business marketing industry, explaining how it continues to soak up economic and environmental resources and dominate the personal lives of citizens. Flouting conventional mainstream and radical thinking about consumer culture, Michael Dawson reveals how corporate marketing embodies and extends into personal life the scientific management principles famously enunciated by Frederick Winslow Taylor, whose earliest disciples predicted the big business marketing revolution. After revealing why corporate capitalism fuels an ever-increasing marketing race, Dawson provides a step-by-step account of how this behemoth works and expands. Using firsthand evidence, he explains in detail how big business marketing campaigns penetrate and profoundly affect the lives of ordinary Americans. Dawson argues that if people are to escape the costly consumer trap set by the overclass, they will need to renew class struggle from… Leer más
Precio
EUR 30.14
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The Consumer Trap � BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE
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The Consumer Trap � BIG BUSINESS MARKETING IN AMERICAN LIFE

de Dawson, Michael

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, United Kingdom
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Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.66
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Descripción:
Univ of Illinois Pr, 2005. Paperback. New. illustrated edition. 216 pages. 9.00x6.25x0.75 inches.
Precio
EUR 30.66
EUR 10.00 enviando a
The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)
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The Consumer Trap: Big Business Marketing in American Life (History of Communication)

de Dawson, Michael

  • Nuevo
  • Tapa blanda
Estado
Nuevo
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780252072642 / 0252072642
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.51
EUR 5.45 enviando a

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Descripción:
University of Illinois Press, 2004-12-15. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 73.51
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